کرج

چهارنبوت

شنبه تا پنج شنبه : 16 الی 20:30

جمعه :تعطیلیم

وبلاگ

وکیل کلاهبردار

وکیل کلاهبردار
Ratings
(1)

مگر وکیل کلاهبردار هم داریم؟!

بله، مانند هر حرفه‌ای دیگر، در حرفه وکالت نیز ممکن است افراد ناصادقی پیدا شوند که از موقعیت خود برای کلاهبرداری سوءاستفاده نمایند.

هر چند بیشتر وکلا به اصول اخلاقی و حرفه‌ای پایبند هستند، و همه وکلا در ابتدای فعالیت خود باید سوگند نامه را امضا نمایند،  اما برخی از وکلای ناسالم ممکن است از اطلاعات حقو‌قی خود به شکلی نادرست استفاده کنند یا اقدام به کلاهبرداری نمایند.

 

نحوه عملکرد وکیل کلاهبردار !

برخی از مواردی که ممکن است وکلای کلاهبردار مرتکب شوند عبارتند از:

1. دریافت هزینه‌های غیرقانونی یا اضافی: برخی وکلا ممکن است هزینه‌های غیرضروری و بیش از حد را از موکلان خود دریافت کنند، بدون اینکه خدماتی واقعی ارائه دهند.

2. سوءاستفاده از اعتماد موکل: برخی وکلا ممکن است از اعتماد موکلان سوءاستفاده کنند و اطلاعات یا منابع مالی آن‌ها را برای منافع شخصی خود به کار گیرند.

3. عدم پیگیری پرونده: بعضی وکلا ممکن است پرونده موکل خود را به‌درستی پیگیری نکنند و حتی بدون اطلاع‌رسانی مناسب، پرونده را رها کنند، در حالی که از موکلان هزینه‌های کامل دریافت کرده‌اند.

4. عدم شفافیت در قراردادها و توافقات: برخی وکلا ممکن است اطلاعات مهم را از موکل پنهان کنند یا قراردادهای حقوقی پیچیده‌ای تنظیم کنند که موکل بدون آگاهی دقیق آن را امضا کند.

5. تبانی با طرف مقابل : در برخی موارد نادر، ممکن است وکیل با طرف مقابل تبانی کند تا به منافع شخصی دست یابد، در حالی که باید از حقوق موکل خود دفاع کند.

 

کار را به وکیل معتبر بسپارید.

برای جلوگیری از مواجهه با وکلای کلاهبردار، توصیه می‌شود:

- از وکلای معتبر و دارای پروانه وکالت رسمی استفاده کنید.

- از سابقه و تجربه وکیل مورد نظر مطلع شوید و نظرات دیگران را در مورد او بررسی کنید.

- قراردادها و توافقات را به‌دقت مطالعه کرده و از شفافیت آن‌ها اطمینان حاصل کنید.

- از پرداخت هزینه‌ها به‌صورت شفاف و مطابق با قرارداد مطمئن شوید.

 

اگر فردی به کلاهبرداری یک وکیل مشکوک شود، می‌تواند موضوع را به نهادهای نظارتی مربوطه، مانند کانون وکلای دادگستری، گزارش دهد تا موضوع مورد بررسی قرار گیرد.

 

اگر هم نیاز دارید که قبل از هر کاری با یک وکیل مورد اعتماد مشورت کنید و راه حل منطقی را پیدا کنید، میتوانید با ما تماس بگیرد و با آقای مجید صحرایی ( وکیل پایه یک دادگستری کرج ) مشاوره حضوری داشته باشید .

آقای مجید صحرایی از وکلای رسمی دادگستری استان البرز می باشند و می توانند شما را در مواجهه با افراد کلاهبردار ( چه وکیل کلاهبردار و یا هر شخص دیگری ) راهنمایی و کمک نمایند .

 

مجید صحرائی

( وکیل پایه یک دادگستری استان البرز ، کرج ) 

 


 

به وب سایت تخصصی، آقای مجید صحرایی ( وکیل پایه یک دادگستری استان البرز ، کرج ) خوش آمدید .

کلید واژگان :   # وکیل در کرج   # وکیل کرج   # وکیل خوب در کرج   # مجید صحرایی وکیل    # وکیل مجید صحرائی   # مجید صحرایی وکیل کرج

 

 

 

وکیل کلاهبردار

مجید صحرایی

بیش از دو دهه تجربه خدمات وکالت و مشاوره حقوقی در استان تهران و البرز