کرج

چهارنبوت

شنبه تا پنج شنبه : 16 الی 20:30

جمعه :تعطیلیم

وبلاگ

آقای صحرایی | وکیل در کرج

آقای مجید صحرایی| وکیل پایه یک دادگستری کرج
Ratings
(13)

اگر شما هم از تخصص های ویژه آقای مجید صحرایی خبر دارید و می خواهید پرونده ملکی و یا ثبتی تان را به ایشان بسپارید، باید در ابتدا وقت مشاوره حضوری رزرو نمایید.

آقای مجید صحرایی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی قوه قضاییه می باشند که حدودا دو دهه به ارائه خدمات حقوقی به هموطنان عزیز در اقصی نقاط جهان می باشند.

تخصص ویژه ایشان در خصوص دعاوی ملکی و ثبتی می باشد و در اکثر پرونده های ملکی رای را به نفع موکل خود گرفته اند ( اسناد موجود می باشد ) .

از خصوصیات بارز ایشان، مطالعه همیشگی قوانین و بروز نگه داشتن علمی شان می باشد، البته ایشان در خصوص مباحث حقوق ثبتی چندین مقاله و بک کتاب در دست چاپ دارند و میتوان ایشان را از بزرگان حقوق ثبتی ایران به شمار آورد.

آقای مجید صحرایی، در جهت دفاع از موکل خود، با کسی مماشات نمی کند و همواره پیگیر کارهای موکلین اش می باشد، تا به حق خود برسند.

 

وب سایت تخصص حقوق

آقای مجید صحرایی | وکیل در کرج

 



با ما تماس بگیرید و جهت مشاوره حقوقی با آقای صحرایی وقت رزرو نمایید

تماس با ما

 

 

شاید خواندن این مطالب برای شما مفید باشد:مجید صحرایی

 

1 - ماده ۲۵ قانون ثبت اسناد و املاک

2 - مختصر تاریخچه ثبت اسناد و املاک در ایران

3 - آقای صحرایی | وکیل در کرج

4 - مجید صحرایی | بهترین وکیل املاک کرج

5 - وکیل آقا در کرج

9 - وبلاگ

 

 

 


مشاوره حقوقی و وکالت در دعاوی ملکی و ثبت در کرج، با وکالت مجید صحرائی در استان البرز، وکیل مجید صحرایی، مشاوره حقوقی و وکالت در دعاوی ملکی و ثبت در کرج، با وکالت مجید صحرائی در استان البرز، وکیل مجید صحرایی، مشاوره حقوقی و وکالت در دعاوی ملکی و ثبت در کرج، با وکالت مجید صحرائی در استان البرز، وکیل مجید صحرایی، مشاوره حقوقی و وکالت در دعاوی ملکی و ثبت در کرج، با وکالت مجید صحرائی در استان البرز، وکیل مجید صحرایی،

آقای صحرایی وکیل کرج

مجید صحرایی

بیش از دو دهه تجربه خدمات وکالت و مشاوره حقوقی در استان تهران و البرز